Lieve Lies, het treft me dat je het zo herkent, en je bent niet de enige… Je bent uiteraard welkom. Ik ben in voorjaar 2027 in NL, en misschien ook eind dit jaar. En weet, hoewel je daar misschien weerstand tegen hebt, dat via scherm met Zoom, echt even goed werkt met wat ik doe.
dag Lars,
wederom denk ik bij het lezen van dit stuk, ervaar ik, dit gaat over mij.
Ik zou, als jij weer eens in Nederland bent, wel eens een sessie bij jou willen doen
Ik ben bezig met mijn werkzame leven aan het afronden. Daarna heb ik meer ruimte.
groetjes
Lies Lantinga
Lieve Lies, het treft me dat je het zo herkent, en je bent niet de enige… Je bent uiteraard welkom. Ik ben in voorjaar 2027 in NL, en misschien ook eind dit jaar. En weet, hoewel je daar misschien weerstand tegen hebt, dat via scherm met Zoom, echt even goed werkt met wat ik doe.
Dag Lars,
ik wil het wel proberen een keer via scherm. Maar pas in augustus. Wil eerst uitrusten.
groetjes Lies