Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Lies Lantinga

dag Lars,

wederom denk ik bij het lezen van dit stuk, ervaar ik, dit gaat over mij.

Ik zou, als jij weer eens in Nederland bent, wel eens een sessie bij jou willen doen

Ik ben bezig met mijn werkzame leven aan het afronden. Daarna heb ik meer ruimte.

groetjes

Lies Lantinga

2 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?